<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15617451\x26blogName\x3d%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%9D+%CE%9F+MAZDOC+%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95+%CE%A4%CE%9F%CE%9D+%CE%96%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%A4%CE%A1%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mazdoc.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mazdoc.blogspot.com/\x26vt\x3d2802688881593415157', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Κυριακή, Απριλίου 01, 2007

Τζουκ μποξ

Μερικά βινιλένια δισκάκια που βρήκα ξεσκονίζοντας παλιά συρτάρια







4 Comments:

Blogger mazdoc said...

Έφτιαξα το πρώτο καφεδάκι της ημέρας, άναψα το πρώτο τσιγάρο και περίμενα να ανοίξουν λίγο τα μάτια μου να γράψω, να δουλέψω λιγάκι να βγάλω το ψωμάκι μου. ε, είπα να μπω στο μπλογκ πρώτα να δω τι λέει ο φίλος, ο άνθρωπος, ο οικογενειάρχης, ο επαγγελματίας, ο δάσκαλος, ο καθοδηγητής, ο δημιουργός ζάρας (είσαι και φαίνεσαι)! Κι έτσι απόλαυσα 4 από τα καλύτερα δείγματα της ποπ βρετανικής σκηνής της δεκαετίας του 80 (βάζω κ το τελευταίο μιας και είναι διασκευή του κρειζι του σιλ -αν δεν κάνω λάθος- που είναι του 89 άντε 90). Γκράσιας δον ζάρα!
Εσάς την γενιά του μπέισγουότερ σας ξέρω καλά τι κουμάσια είστε κι ειδικά αυτοί της κίτρινης γραμμής...

Πασχαλίτσα να ντύνεσαι καλά εκεί στο λονδίνο και μην σε επηρεάσουν οι άγγλοι για τα μάρμαρα του παρθενώνα. δεν τα βρήκαν όταν έφτιαχναν το μετρό κάτω απ΄το σέλφριτζες! (επίσης το φλι μάρκετ του κάμτεν τάουν θα είναι εκεί και του χρόνου -μην τα πάρεις όοολα τώρα!)

2/4/07 5:01 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Ξέχασες να προσθέσεις και "Μέγας Αρχιερέας των Ροδοσταυριτών Ιπποτών," αλλά το παραβλέπω...

H χαρά δική μου, και η αφιέρωση σε αυτόν που με έμαθε να τα ακούω όλα αυτά, και μετά άκουσε αμέτρητα άλλα είδη... αλλά εγώ κόλλησα στον Nick Kershaw! χαχαχαχαχα

ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ... Αντε, άμα τρώγεσαι πολύ κάνε κλικ εδώ και πες μου αν τελικά υπάρχει δικαιοσύνη... Γιατρέ, αν το alter ego μου των 80s έγινε έτσι, τι πιθανότητες έχω να γίνω gollum?

2/4/07 9:02 μ.μ.  
Blogger mazdoc said...

Και "Πρωτοκαριντάλιος του Τάγματος των Πρωκαταρεκιστών της Κρομακίας" ξέχασα να προσθέσω αλλά μην το κάνουμε θέμα.

Το "εδώ" σου δεν με έστειλε πουθενά, αλλά έψαξα και βρήκα πως έχει γίνει. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν συνονυμία αλλά ήταν αυτός, ο ίδιος, ο νικ! Μια χαρά...
Πάντως ακόμα να ξεπεράσω την σαμάνθα φοξ, τον χάουαρντ τζόουνς και την Μαργαρίτα Ζορμπαλά! Είναι πως να στο πω, οι παιδικές μου εικόνες, τα εφηβικά μου ακούσματα, οι πρώτες μου σκανδαλίτσες!...

3/4/07 6:53 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Σκανταλίτσες; Ήταν κάτι άλλο, μεγαλύτερο, δεν ξέρω ακριβώς τι... Κάτι που νομίζω δεν έχει τελειώσει αλλά δεν έχω και καμία σιγουριά γι αυτό.

Όταν λέγαμε ότι θα χτυπήσουμε το σύστημα απο μέσα, θα ανοίξουμε μονοπάτια, θα φωτίσουμε την καθημερινότητα, θα κάνουμε πράγματα μεγαλύτερα απο αυτά που έτοιμα θα μας σερβίρουν.

Χαχαχαχα (με ηχώ) να λοιπόν παρέα 20 χρόνια μετά, και ο Nick Kershaw ετοιμάζει νέο δίσκο, ο George Michael έρχεται τον Ιούλιο, ο Πουλικάκος εμφανίζεται στα Εξάρχεια, τα gollum τραγουδάνε ακόμα...

(το καθημερινό εξάωρο meeting μου πήρε σασί, παω για κτεο)....

3/4/07 10:04 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home