<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15617451\x26blogName\x3d%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%9D+%CE%9F+MAZDOC+%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95+%CE%A4%CE%9F%CE%9D+%CE%96%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%A4%CE%A1%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mazdoc.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mazdoc.blogspot.com/\x26vt\x3d2802688881593415157', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 26, 2006

Γιατί να μην λέει ο Σάββας Κωφίδης τις ειδήσεις;

Έχω την εντύπωση πως ο μοναδικός λόγος που βλέπουμε τις ειδήσεις στην τηλεόραση είναι για να παίρνουμε ιδέες για το πως θα κάνουμε τις απατεωνιές μας... Εντάξει, υπάρχουν και μερικοί που τις βλέπουν για να πάρουν ιδέες για το πως θα γίνουν παρουσιαστές - "καλλιτέχνες"!

Ο παππούς μου ο Μανώλης τις βλέπει για τον καιρό... κι ας μην μπορεί να βγει από το σπίτι εδώ και πολλά χρόνια... Η ξαδελφούλα μου η Άννα επειδή είναι τρελά ερωτευμένη με τον Αιμίλιο Λιάτσο, ο ξάδελφός μου ο Νούλης είναι ερωτευμένος με τον Λιάγκα, η θειά μου η Ευδοκία με τον Χατζηνικολάου-Τσολακάκη και ο μπέμπης με τα "μάτια της Όλγας". Η γιαγιά μου η Άννα τις βλέπει για να είναι σίγουρη ότι ο Κακαουνάκης "είναι καλά", ο φίλος μου ο Μίλτος για να μάθει τα σχήματα στα μπουζουκτσίδικα, ο "Τάσος ο περίεργος", ο γείτονάς μου, τις βλέπει γιατί είναι αναρχικός και έχει άγχος μην τον πήρε η κάμερα και η αδελφή μου η Παναγιώτα γιατί έχει βίτσιο με τη στολή. Έχω παρατηρήσει ότι προτιμάει τους άγγλους στρατιώτες... Ο Φίλιππος ο περιπτεράς τις βλέπει για το Χρηματιστήριο και τον κύριο Χρήστο που έχει το εστιατόριο από κάτω τον κόβω για ψιλοπαιδέρα γιατί έχει κόλλημα με τον Άλεξ και την Βέροια... Τι να πεις... κι εγώ που τις βλέπω γιατί δεν έχω κάτι άλλο να κάνω καλύτερος είμαι;...

4 Comments:

Blogger Φίλιππος said...

Εύγε, Mazdoc, εύγε! Έχωσες βαθιά το νυστέρι και έσπασες το απόστημα! Απο αύριο περιμένω στις ειδήσεις μόνο τη Χούκλη να λέει για το καύκαλο της Καρέτα-Καρέτα και τον Κούλογλου να ξεσκεπάζει το παραστρατιωτικό κύκλωμα που πουλάει μεταχειρισμένες γαλότσες για λουκουμάδες σε στρατόπεδα στον Εύρο.

Πέραν πλάκας όμως, είδα την Κυριακή σε εκδήλωση: Χατζηνικολάου, Τσολακάκη, Λιάτσο, Χούκλη, Βλάχο, Ζαχαρέα κλπ...

Έχω να πω τα εξής:

1) H πούδρα κάνει θαύματα... Απο κοντά οι περισσότεροι είναι σαν πίστα πατινάζ μετά απο 30ημερο παγκόσμιο πρωτάθλημα... Ρυτίδα σε απίστευτο βαθμό, ειδικά η Ζαχαρέα.
2) Είναι όλοι εντελώς ούφο, με εξαίρεση τη Χούκλη που είναι μια χαρά σοβαρή κυρία.
3) Ο Χατζηνικολάου είναι μακράν ο πιο ωραίος άνδρας της ελληνικής TV, θα έλεγα ότι η TV του αφαιρεί. H Τσολακάκη είναι επίσης πολύ καλή κι ας είναι βουτηγμένη μέσα στο oxygenee.
4) Ο Λιάτσος στέκεται παγερός σαν πιλότος σε πτήση, με γυαλί Rayban καθρέφτες, σαν teenager των 70s, τον παλιό καλό καιρό, αρκετές δεκαετίες πριν.

Ως εκ τούτου, λατρέψτε την TV, έχει ακόμη άπειρες συγκινήσεις να προσφέρει, και μην γελιέστε... Η ζωή δεν είναι εκεί έξω... είναι εδώ μέσα.

26/9/06 4:21 μ.μ.  
Blogger Stavros Katsaris said...

Δεν ακούω ειδήσεις.
Μόνο βλέπω!
Σπανια είμαι σπίτι την ώρα των ειδήσεων (έχω πιο ενδιαφέροντα πράγματα εκε΄λινη την ώρα) άλλα αν είμαι σπίτι ανοίγω την τηλεόραση σε ένα σταθμό (οποιονδήποτε δεν έχει σημασία) και χαμηλώνω τελείως την ένταση.
Τότε διάφορα ανθρωπάρια αρχίζουν την παράσταση τους.
Κουνούν χέρια και πόδια ανοιγοκλείνουν το στόμα τους τόσο πολύ που νομίζεις πως θα βγει κανένας κροκόδειλος από μέσα.
Κλαίνε γελάνε και πάλι κλαίνε.
Τον τελευταίο καιρό αγωνίζονται να μας αποδείξουν πως είμαστε απόγονοι του καραγκιόζη.
Το ξέρουμε καλέ το ξέρουμε....

26/9/06 6:03 μ.μ.  
Blogger mazdoc said...

καλή μου πασχακίτσα μην κολλάς στα ονόματα, απλά επειδή ο μόνος τρόπος να κατανοήσω την ζωή είναι να την "ποδοσφαιροποιήσω" (το΄χει πει και άλλος) ανάφερα τον Σάββα ως ασυμβίβαστη, επαναστατική, γκροτέσκ προσωπικότητα, κάτι σαν την Άννα Καραμανλή στην Αθλητική Κυριακή!

Σταύρο δεν μπορώ να καταλάβω τι σου έχει συμβεί μέσα στο καλοκαίρι αλλά τραβάς λάθος δρόμο!!!
Η τιβι-ζωή σου δίνει τις επιλογές που σίγουρα είναι πολύ περισσότερες από την πραγματική ζωή που δεν σου δίνει σχεδον καμία. Επέλεξε λοιπόν και άνοιξε το βόλιουμ στο τέρμα!!! Γίνε κι εσύ ένας από εμάς... Άλλωστε τα ζόμπι ζουν για πάντα


Ζάρα... αν υπάρχει κάτι για το οποίο νιώθω ευλογημένος είναι που συγκατοικούμε στο ίδιο μπλογκ. "λατρεψτε την τιβι, έχει ακόμη άπειρες συγκινήσεις να προσφέρει και μην γελιέστε... Η ζωή δεν είναι εκεί έξω... εδώ μέσα είναι!"
Τα΄πες όλα...

27/9/06 1:02 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Καλή του Πασχαλίτσα,
Να κολλάς στα ονόματα! Τα ονόματα ξεχωρίζουν έναν Ζιντάν απο έναν Κωφίδη, έναν Παβαρότι απο έναν Ταμπάκη.

Σταύρο,
Μη βλέπεις ΤV εκτός κι αν δείχνει Ψωμιάδη, Καμμένο, Κουλούρη... δηλαδή μονίμως. Άρα βλέπε TV συνέχεια.

Mazdoc,
Πραγματικά ευλογημένος θα είσαι αν δεις την Εύη Λιβανίου πρωινιάτικο να σου εξηγεί πως ένα λαμπραντόρ έφαγε ένα παιδάκι..... ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΗΣ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!! Προσκύνησε την μεγαλιώδη αυτή personna μαζί μου και νιώσε την θεραπευτική της αύρα να κατακλήζει το είναι σου, σαν ανακουφιστικό υπόθετο.

27/9/06 2:04 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home