<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15617451\x26blogName\x3d%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%9D+%CE%9F+MAZDOC+%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95+%CE%A4%CE%9F%CE%9D+%CE%96%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%A4%CE%A1%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mazdoc.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mazdoc.blogspot.com/\x26vt\x3d2802688881593415157', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe", messageHandlersFilter: gapi.iframes.CROSS_ORIGIN_IFRAMES_FILTER, messageHandlers: { 'blogger-ping': function() {} } }); } }); </script>

Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006

1. Έξω το κεφάλαιο απο τα πανεπιστήμια
2. Τώρα δουλειά στους φοιτητές


Καθώς έχω κατέβει κι εγω σε διαδηλώσεις πριν κάποια χρόνια με κάτι τέτοια συνθήματα επάνω σε τεράστια πανώ, έχω μια ευαισθησία... Μην με παρεξηγείτε...

Πως είναι δυνατόν νεα παλικάρια και κοπελάρες (αλήθεια τέτοιες κούκλες φοιτήτριες όπως αυτές που βγάζουν τα κανάλια που βρέθηκαν;;; εμείς είχαμε μόνο τριχωτά ταγάρια...) να λένε τέτοιες μπούρδες;

Ως ποτε θα τους χαϊδευουν τα αυτιά κάτι ρουφιάνοι κομματάρχες και κάτι μηντιάδες σαν τον Λαζόπουλο που δήθεν δάκρυζε όταν του αμολούσαν το ευχολόγιο;

1. Οτι τα ιδιωτικά ΑΕΙ θα διαλύσουν τα δημόσια - Πουθενά δε συνέβη
2. Οτι αιώνιοι φοιτητές πρέπει να υπάρχουν - Πουθενά δεν υπάρχουν
3. Οτι πρέπει να υπάρχει μόνο ένα σύγγραμα - Ανήκουστο

Οτι, οτι, οτι... πολλές κουβέντες και μόνο απαιτήσεις απο το παντοδύναμο κράτος, που πρέπει να μας βρει και δουλειά...

Σήκω Λένιν να δεις τους κληρονόμους σου, τους νεοέλληνες, που περιμένουν υγεία, εκπαίδευση, επενδύσεις, δουλειά, έλεγχο αγοράς απο το Κράτος....


20 Comments:

Blogger guerrero762 said...

Ω!μα ειναι η κληρονομια του αμπεχονου και του(οπως εγραψες)ταγαριου....
Στο πιο τεμπελικο εθνος της ευρωπης(τουλαχιστον)το αραλικι ειναι ιερο δισκοποτηρο.
Επανασταση και το βραδυ στα σκυλλαδικα...
Εκει που η γενια του πολυτεχνειου(pure puke)συναντησε τα γαρυφαλλα των πασοκικων σκυλλαδικων,την αισθητικη των 80s και το "γαμαω,δερνω και ειμαι trendy" της Κωστοπουλικης-μετακωστοπουλικης εποχης.
Che quevara και mad video music awards.

25/6/06 5:26 μ.μ.  
Blogger guerrero762 said...

Sorry ξεχασα τον Λαζοπουλο.
Διπλα στον απλο λαο.Παιδι του καμπου,κλαιει συχνα πυκνα και εξοργιζετε με την νεοελληνικη καταντια.Οταν δεν την ακουει σε κοτερα μεγαλοαστων στη Μυκονο....

25/6/06 5:29 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Ετσι Guerrero...
Μακαρι να μη συμφωνουσα μαζι σου και να είχα κάποιο λόγο να διαφωνήσω. Δυστηχώς όμως δε βρίσκω...

25/6/06 5:33 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

το πιο τεμπελικο εθνος της ευρωπης

δουλευει περισσοτερες ωρες απο καθε ευρωπαιο και πληρωνεται χαμηλοτερα

αυτο γιατι εχουμε μπερδεψει τα μπουτια μας

δεν ειναι ολοι στο δημοσιο

τωρα για τα απλοικα συνθηματα εξω το κεφαλαιο , δουλεια στους φοιτητες ε φυσικο ειναι οπως διατυπωνονται να μην συμφωνει κανενας

και ναι εδω ειναι βαλκανια ποιος σοβαρος ανθρωπος θα λειτουργησει πανεπιστημιο , θα επενδυσει στην παιδεια , σοβαροι να ειμαστε , μονο λαμογια , αλλα τι να πεις

4 χρονια σπουδες στην Αγγλια , μετα απο τον φοβερο αριθμο των 12 μαθηματων ερχεσαι στο Ελλαντα με μεταπτυχιακο , ενω εμεις με 5 χρονια φοιτησης 70 μαθηματα ( ω ναι ) ειμαστε και χειροτεροι και λιγοτερα ξερουμε

το πανεπιστημια δεν λειτουργουν αυτο ειναι γνωστο , ο νομος που προταθηκε ηταν για γελια , οι φοιτητες φταινε ?

οι αντιρρισεις ποιες ειναι δεν καταλαβα

26/6/06 1:02 μ.μ.  
Blogger bidibis said...

Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω.

Αγουροξυπνημένος πρόσφατα, στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ, πέφτω πάνω στην περιβόητη Καγιά (καμιά σχέση με το μοντέλο άραγε;) και σε κάτι άλλους φοιτητο-πατέρες.

Η πρώτη εντύπωση θετική: 3 νέα και ευφυέστατα παιδιά με φοβερή ευγλωττία διατύπωναν με άνεση και καθαρότητα τις απόψεις τους και τα αιτήματά τους. Σου έδιναν την εντύπωση ότι στο μέλλον θα γίνουν καλοί επιστήμονες…

Αν και η εκφορά του λόγου τους φανέρωνε άτομα με μεγάλη ποιότητα και βάθος σκέψης, το περιεχόμενο, στον αντίποδα, έμοιαζε ξύλινο, κουραστικό και παρωχημένο σαν αναμάσημα ή αποστήθιση - ξεπερασμένων από τη διεθνή πραγματικότητα- αριστερότροφων ιδεοληψιών από παλαιές «ένδοξες» εποχές του φοιτητικού κινήματος. Η «μελωδία» (θόρυβος στο background δηλαδή) της ομήγυρης, αλλά και ο τρόπος και ο ρυθμός που ξεστόμιζαν τις λέξεις μαζί με τη χορευτική γλώσσα του σώματος, σου έδινε την εντύπωση ότι οι εν λόγω φοιτητές ράπαραν τους στίχους ενός παλιομοδίτη αριστερού, Έλληνα political rapper! Άλλωστε η ραπ δε γεννήθηκε εδώ(εντάξει, μη μου πείτε για όμηρο και αηδίες τώρα…), αλλά στην Αμερική.

Σε τελική ανάλυση, πιστεύω ότι οι Έλληνες φοιτητές δεν είναι επαναστάτες, αλλά μια υπερσυντηρητική και εφησυχασμένη τάξη ανθρώπων, που αδυνατεί και ίσως δεν επιθυμεί να έρθει σε ρήξη με τους μπαμπάδες της… Μια ζωή τα ίδια και τα ίδια… Κανείς δεν κατάλαβε ο Νοέμβριος του 1973 έχει περάσει ανεπιστρεπτί!


Αλλά και εσύ ρε φίλε, π;vς γίνεται να είσαι Ζωροάστρης στην πιο Χι ¨Ομικρον του πλανήτη;

26/6/06 3:28 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Eparxiakosaloni,
Σε ευχαριστώ για την σοβαρή απάντηση.
Πράγματι, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα τυρανιούνται πολύ, είναι όμως κι αυτοι δέσμιοι του παμφάγου, τεμπέλικου και αργοκίνητου κράτους. 3 μέρες για να ανοίξει μια εταιρεία στο Βέλγιο, 53 στην Ελλάδα... Τα συμπεράσματα προφανή. Ο ιδιωτικός τομέας τρέχει σαν παλαβός για να επιβιώσει των στρεβλώσεων, αδικιών και ηλιθιοτήτων που επιβάλλονται απο τους διαπλεκόμενους νομοθέτες.

Κάποια σχόλια τώρα...
ΠΡΕΠΕΙ να ανοίξουν ιδιωτικά, αυστηρά ελεγχόμενα, ΑΕΙ!!!
Μόνο μέσω του ανταγωνισμού έρχεται η πρόοδος, χιλιάδες χρόνια τώρα. Ακόμη και στη Ρωσσία ανοίγουν ιδιωτικά ΑΕΙ... μη μείνουμε εμείς τελευταίος προμαχώνας του Λένιν... οι κολλεκτίβες απέτυχαν παιδιά, πάρτε το χαμπάρι. Προστατεύοντας τους καθηγητές (που απεργούν επι πληρωμή) μόνο διαιονίζουμε ένα σαθρό σύστημα που πρώτοι οι καθηγητές καταδικάζουν.

Συμφωνώ ότι στην Αγγλία σπουδάζεις στο πι και φι... Όμως το project σου το έχει χρηματοδοτήσει κάποια Τράπεζα, Νοσοκομείο, Οργανισμός και απορροφάσαι πολύ εύκολα. Μια φίλη έκανε master σε project για την Διεθνή Αμνηστία και μετά προσλήφθηκε εκεί. Helloooo!! Οι θέσεις εργασίας έρχονται απο τον ιδιωτικό τομέα, οπότε αυτόν πρέπει να μάθουμε να υπηρετούμε!!!

Badlydrawnboy,
Απίθανα τα λες... Τέτοια καμάρια σαν αυτούς τους φοιτητές, και περνάν τα χρόνια τους στα κανάλια ευαγγελιζόμενοι "ψωμί, δουλειά, μακρυά το Κεφάλαιο, ζήτω ο Τσε..."... κι απο πάνω τούρλα... Φοβάμαι ότι ο ρόλος των καναλιών και των μηντιάδων είναι και πάλι καταστροφικός, παραπλανώντας αυτά τα πανέξυπνα παιδία που χαραμίζουν τα καλύτερα τους χρόνια απαιτώντας λεφτά απο αδεια ταμεία.

P.S. Η μόνη σχέση που έχω με τον Ζοροάστρισμό είναι ότι μου αρέσει ακουστικά η λέξη.

26/6/06 6:44 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

αγαπητοι μου μαζντοκ και ζαρατουστρα στη βαση μας δεν διαφωνουμε

και ναι μια επιχειρηση θελει οχι 53 πολλες μερες παραπανω ( ξερω αδειες λειτουργιας επιχειρησεων βγαζω ) , και γω θεωρω το επομενο λογικο βημα ειναι να υπαρξει ΚΑΙ ιδιωτικο/α ΑΕΙ , ελα ομως που σ αυτη τη χωρα τιποτα δεν ελεγχεται , παραδειγμα το τελευταιο σκανδαλο με ιδιωτικα ΙΕΚ ( το κρατος το εμαθε απο τους αλλους ιδιοκτητες ΙΕΚ που εχαναν πελατες ) μοιραζαν πτυχια οι ανθρωποι εναντι αμοιβης , κατι τετοιο πρεπει να αποφευχθει , δυσκολο βεβαια αλλα δεν ειναι και λογος αυτος για να λεμε οχι στα ιδιωτικα ΑΕΙ/ΤΕΙ

Συμφωνω οτι τα προτζεκτ που κανουν στο εξωτερικο ειναι χρηματοδοτουμενα , ειμαι κατα αυτης της τακτικης , γιατι πολυ απλα βρισκει η καθε εταιρεια εργατικο δυναμικο ( φοιτητες ) να της κανουν την δουλεια με μορφη εργασιας-διπλωματικης , ο καθηγητης , το πανεπιστημιο τα περνουν , ο φοιτητης παιρνει το πτυχιο του και ισως μια θεση εργασιας αν η εργασια ειναι καλη , ε οχι και να σπουδαζουμε για την καθε εταιρεια

Ασχετο το 1990 νομιζω τοτε με τις μεγαλες καταληψεις στα γυμνασια λυκεια , ημουν και γω ενα απο τα μπασμενα που φωναζε για αυξηση κονδυλιων για την παιδεια , για καλυτερες συνθηκες , καλυτερα πανεπιστημια , οχι στο νομο του τοτε υπουργου (Κοντογιαννοπουλος αν θυμαμαι καλα ) περασαν 16 χρονια ολα μειναν τα ιδια και γω απλα παρακολουθω παλι νεα παιδια να λενε τα ιδια πραγματα , μονο που τωρα ειμαι και γω μερος του συστηματος και απλα τα "χαζευω" στην τηλεοραση

26/6/06 8:02 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

eparxiakosaloni,
Εχεις και παλι δικηο, αλλα παλι δε κρατιεμαι να σου πω οτι....

1. Η αγορά είναι ο πρώτος κριτής πάντων. Όπως πλέον η αγορά έχει αποφανθεί οτι το Derree είναι αρκετά καλό για θέματα κοινωνιολογία και marketing, το Southeastern καλό για τίποτα, το ΕΜΠ καλό για την έρευνά του, το φυσικομαθηματικό για τις θεωρητικές κατευθύνσεις του... κλπ... έτσι θα κρίνει και τις όποιες ιδιωτικές προτοβουλίες. Συμφωνώ ότι θα υπάρξουν ΚΑΙ λαμόγια, αλλά αυτό δεν είναι λόγος να αποκλείουμε μια παγκόσμια πρακτίκή, βαδική επιταγή της ΟΝΕ που εμείς επιλέξαμε μέσω της ψήφου μας στα μεγάλα κόμματα.

2. Τα προτζεκτ έχεις δίκηο οτι στο εξωτερικό είναι χρηματοδοτούμενα, και ως φοιτητης είσαι λίγο γκαρσόνι των εταιρειών. Δεν είναι όμως αυτό το πρώτο κριτήριο αξιολόγησης των ΑΕΙ, σε καμία χώρα. Το πρώτο κριτήριο είναι ο αριθμός επιστημονικών δημοσιεύσεων των καθηγητών.... χμμμ αναρωτιέμαι πόσα χρόνια έχουν να δημοσιεύσουν κάτι πολλοί δικοί μας καθηγητάρες.

3. Αν σπουδάζεις φιλοσοφία, πράγματι η μεσολάβηση μιας εταιρείας είναι απο περιττή μέχρι ηλίθια... Αλλά αν σπουδάζεις γιατρός, μηχανικός, χημικός, κομπιουτεράς, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην σπουδάσεις κομμένος και ραμένος για μια εταιρεία! Θα χρησιμοποιήσεις αυτή τη σύσταση σε όλη τη ζωή σου, αποδεικνύοντας σε όλους και για πάντα ότι οι σπουδες σου είχαν έρεισμα, νόημα και ουσία.

4. Θα έχεις πολλές λοιπόν αναμνήσεις απο τις καταλήψεις των μαθητικών σου χρόνων..."Κάτσε καλά Γεράσιμε" και τα ρέστα... Εγω έχασα εξάμηνα για τη Νικαράγουα, τη Κούβα, "όχι στην εντατικοποίησ των σπουδών", "πιο πολλή ζάχαρη στους κουραμπιέδες", "πιο πολύ σιρόπι τα μελομακάρονα", "απο μια Monicca Belucci για όλους" κλπ κλπ.

27/6/06 2:23 π.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

5. Κάτι σχετικό με το επάγγελμά σου, eparxiakosaloni, που είναι κοντινό και με το δικό μου.
Η Κυβέρνηση του Βελγίου είναι η πιο αυτοματοποιημένη και η πιο υπερσύγχρονη της Ευρώπης όχι γιατί είναι πιο έξυπνοι ή πιο εργατικοί απο εμάς. Είναι γνωστό αστείο ότι οι Βέλγοι έχουν τις πιο πολλές αργίες και σχολάνε σχεδόν όλοι στις 17:00.

Το καταφέρανε επειδή φέρανε τύπους σαν την IBM, την Oracle, την Cap Gemini, την Andersen Consulting και τους είπαν "μαστόρια, βάλτε μας τώρα γρήγορες, πρακτικές και έξυπνες διαδικασίες, και θα σας πληρώσουμε καλά λεφτά." Αυτές οι βδελυρές ιδωτικές εταιρείες που είναι ίσως οι μεγαλύτεροι επενδυτές και εργοδότες του κόσμου, περάσαν απο εξοντωτικούς διαγωνισμούς, έκαναν άπειρες προτάσεις, και μετέτρεψαν το Βέλγιο σε μια απο τις πρώτες e-governments, για το καλό τελικά όλων των πολιτών (κάτι που εμείς πλησιάσαμε με τα ΚΕΠ).

Που είναι τα κυάλια μας, σύντροφοι;

27/6/06 2:30 π.μ.  
Blogger Ecumene said...

Και εκει που ηξερα για την περιφημη γραφειοκρατεια του Βελγιου..μαθαινω
οτι φυγανε και αυτοι μπροστα..
Αντε λοιπον να ανακαλυψουμε τωρα
και το βελγικο μοντελο..

27/6/06 10:46 π.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Οχι μονο οι Βέλγοι, αλλά και οι Βούλγαροι, οι Ρουμάνοι και οι Πολωνοί είναι πιο μπροστά απο εμάς, και η διαφορά διαρκώς μεγαλώνει.

Οι Βούλγαροι έχουν ένα απο τα καλύτερα Κτηματολόγια στον κόσμο... Οι Πολωνοί έχουν υπεραυτόματο on-line Τηρεσία προσώπων και ακινήτων...

Δυστηχώς, σε λίγο δε θα λέμε "εδώ είναι Βαλκάνια".... Θα λέμε "εδώ είναι Αφρική"

Και επιτέλους το όνειρο κάποιων κομμάτων θα γίνει πραγματικότητα. Η Ελλάδα θα αποπεμφθεί απο την ΟΝΕ και θα γίνει δεκτή στην Ένωση Αφρικανικών Κρατών.

27/6/06 3:16 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Mazdoc,
Αυτό που λες ότι ανθούν οι εταιρείες υπηρεσιών στην Ελλάδα (και μάλιστα οι πιο αεριτζήδηκες) είναι και βαθύ και βαρύ.

Μπορεί κάποιος να σου πει ότι αιτία γι αυτό ειναι η ΟΝΕ και η ΕΟΚ, που αποβιομηχάνισαν την Ελλάδα, επιτρέποντας στο ιταλικό πλακάκι να πουλιέται φτηνότερα απο το ελληνικό. Δούλευα σε πλακάδικο το 1992 και δε θα ξεχάσω ότι απο τη μια μέρα στην άλλη οι πωλήσεις πέσανε 80%.... Μέχρι που το πλακάδικο έγινε εισαγωγές και εμπόριο ιταλικών πλακιδίων και το χρήμα πάλι άρχισε να ρέει.

Τι θέλω να πω; Ότι ένεκα της παγκοσμιοποίησης (που για την Ελλάδα άρχισε το 1992, με τη κατάργηση των δασμών που έφερε η ΕΟΚ) τα ξένα προϊόντα έγιναν φτηνότερα στην Ελλάδα απο τα ελληνικά. Έτσι, μοιραία, η γενιά μας ασχολήθηκε με τις υπηρεσίες γιατί, απλά, η προτογενής παραγωγή πάπαλα, γιοκ, καπούτ... είναι πολύ ακριβή για να επιβιώσει.

Μπορεί όλα αυτά εμείς να τα γράφουμε άνετα κι ωραία αλλά περιθωριοποίησαν ολόκληρα κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας (υπάρχουν περιοχές με μηχανουργεία στη Κοκκινιά όπου έκλεισαν όλα συγχρόνως, το 1992). Τα πράγματα ζορίσανε, και ίσως για το σημερινό αδιέξοδο και τη μοιρολατρεία το κακό να ξεκίνησε το 1992, λέω ίσως.

Mazdoc,
Αν με ήξερες έστω και ελάχιστα, θα ήξερες ότι τον Λένιν τον αναφέρω γιατί μου αρέσει ακουστικά το όνομά του. Θα μπορούσα να λέω αντι γι αυτο Αλαβάνος ή Πολύδωρας αν προτιμάς.

27/6/06 5:37 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Επανάσταση;
Τι είναι αυτό; Κανένα καινούργιο ξενυχτάδικο;

27/6/06 5:39 μ.μ.  
Blogger Ecumene said...

Kαλημερα τον Ζαρα ..τον ξερουμε...

Mazdoc τι θα πει;;

ειναι καποιο προγραμμα υπολογιστη;;..

28/6/06 8:55 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

δηλαδη να μην καψουμε τους αποφοιτους ιδιωτικων πανεπιστημιων???

και τα καναλια????

τι θα δειξουν το βραδυ?

28/6/06 10:19 π.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Ergotelina,
Επι τελους, βγηκε και κατι παραγωγικο απο αυτη τη συζητηση. Οτι ο Mazdoc είναι ένα πρόγραμμα σαν τον HAL στην Οδύσσεια 2001, που μιλούσε απο μόνο του και στο τέλος τους τρέλλανε όλους τους αστροναύτες. Ε, ναι λοιπόν, αγαθή Εργοτελίνα, είναι έαν πρόγραμμα με πολλά bugs μάλιστα που πρέπει να εντοπιστούν και να γίνουν debug.

Morgana,
Τους απόφοιτους ιδιωτικών πρέπει να τους κάψουμε όπως καίγανε τις μάγισσες στον Μεσαίωνα. Το ότι απόφοιτοι ιδιωτικών και ξένων ΑΕΙ είναι όλοι οι πολιτικοί, βουλευτές, υπουργοί (πλήν του γιου του αγωγιάτη, του Τσοβόλα) είναι λεπτομέρεια.

Mazdoc,
Αγιος Δομήνικος; Ανοίγεις δρόμους!!!

28/6/06 10:25 π.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Ergotelina,
Να είδες; Το εξαγρίωσες το πρόγραμμα Mazdoc και ξέφυγε πάλι εκτός ελέγχου... Θα χρειαστεί να τραβήξω την πρίζα αν εκτροχιαστεί και γίνει χυδαίος... Μμμμ για να δούμε...

Mazdoc,
Το 902 είναι ηρωικό κανάλι γιατί κρατάει σκληρή αριστερή στάση και τα βράδυα διαφημίζει μασαζοκερσέδες και μαγνητικά μπρελοκ Telemarketing, την κορωνίδα του Καπιταλισμού. Αναρωτιέμαι πότε θα βάλει και κομουνιστικές ροζ γραμμές για να ολοκληρώσουν οι τελευταίοι ιδεολόγοι του πλανήτη.

Mazdoc,
Όλο λόγια είσαι... Αγιο Δομήνικο ακούω και Άγιο Δομήνικο δε βλέπω. Πιστεύω πρέπει να επεκταθείς επι του θέματος.

28/6/06 12:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Here are some links that I believe will be interested

7/8/06 4:14 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

I like it! Good job. Go on.
»

12/8/06 1:49 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

17/8/06 8:13 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home